ログイン
言語:

WEKO3

  • トップ
  • ランキング
To
lat lon distance
To

Field does not validate



インデックスリンク

インデックスツリー

メールアドレスを入力してください。

WEKO

One fine body…

WEKO

One fine body…

アイテム

  1. 11 教職高度化センター
  2. 11B 本学紀要
  3. 11B1b 教育実践研究紀要
  4. 第37号 (11B1b)

3 年保育教育課程の再編成(1) -幼稚園における保育研究の意義-

http://hdl.handle.net/10295/2930
http://hdl.handle.net/10295/2930
82551a8b-6aeb-443d-bfbd-6ca03a635c8f
名前 / ファイル ライセンス アクション
jis37(127).pdf jis37(127).pdf (1.7 MB)
Item type 紀要論文 / Departmental Bulletin Paper(1)
公開日 2015-09-09
タイトル
タイトル 3 年保育教育課程の再編成(1) -幼稚園における保育研究の意義-
その他のタイトル
その他のタイトル Remaking the curriculum of kindergarten education for three years  - Focusing on the roles of the studies by kindergarten teachers-
言語
言語 jpn
主題
主題Scheme Other
主題 幼稚園
主題
主題Scheme Other
主題 幼保連携型認定こども園
主題
主題Scheme Other
主題 教育課程
主題
主題Scheme Other
主題 無意図的カンファレンス
主題
主題Scheme Other
主題 kindergarten
主題
主題Scheme Other
主題 centre for early childhood education and care
主題
主題Scheme Other
主題 curriculum of early childhood education and care
主題
主題Scheme Other
主題 informal conference
資源タイプ
資源タイプ識別子 http://purl.org/coar/resource_type/c_6501
資源タイプ departmental bulletin paper
作成者 奥山, 順子

× 奥山, 順子

奥山, 順子

Search repository
OKUYAMA, Junko

× OKUYAMA, Junko

en OKUYAMA, Junko

Search repository
内容記述
内容記述タイプ Other
内容記述 In Japan there are multiple facilities for early
childhood education and care, after the enforcement
of the new national system. The purpose of
this study is to explain the role of the studies by
kindergarten teachers for curriculum formation
of kindergarten, kids nursery and centre for early
childhood education and care. It is suggested that
informal conferences based on episodic analyses in
daily activities dead to practical teachers’ training
as well as intentional course studies. Publication
of the results of studies at kindergarten, about
education and care, early childhood development are
significant for other facilities.
出版タイプ
出版タイプ VoR
出版タイプResource http://purl.org/coar/version/c_970fb48d4fbd8a85
書誌情報 秋田大学教育文化学部教育実践研究紀要

巻 37, p. 127-139, 発行日 2015-03-01
ISSN
収録物識別子タイプ ISSN
収録物識別子 13449214
NCID
収録物識別子タイプ NCID
収録物識別子 AA11532120
出版者
出版者 秋田大学教育文化学部附属教育実践研究支援センター
戻る
0
views
See details
Views

Versions

Ver.1 2023-07-25 11:30:43.263670
Show All versions

Share

Mendeley Twitter Facebook Print Addthis

Cite as

エクスポート

OAI-PMH
  • OAI-PMH JPCOAR 2.0
  • OAI-PMH JPCOAR 1.0
  • OAI-PMH DublinCore
  • OAI-PMH DDI
Other Formats
  • JSON
  • BIBTEX

Confirm


Powered by WEKO3


Powered by WEKO3