WEKO3
アイテム
ビデオゲームと映画の著作権
http://hdl.handle.net/10295/890
http://hdl.handle.net/10295/890577ae160-294e-49c8-b3e9-472eaad69b05
| 名前 / ファイル | ライセンス | アクション |
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| Item type | 紀要論文 / Departmental Bulletin Paper(1) | |||||||||
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| 公開日 | 2008-07-03 | |||||||||
| タイトル | ||||||||||
| タイトル | ビデオゲームと映画の著作権 | |||||||||
| その他のタイトル | ||||||||||
| その他のタイトル | The videogame and the copyright of movie | |||||||||
| 言語 | ||||||||||
| 言語 | jpn | |||||||||
| 主題 | ||||||||||
| 主題Scheme | Other | |||||||||
| 主題 | 著作権 | |||||||||
| 主題 | ||||||||||
| 主題Scheme | Other | |||||||||
| 主題 | 映画 | |||||||||
| 主題 | ||||||||||
| 主題Scheme | Other | |||||||||
| 主題 | ビデオ | |||||||||
| 主題 | ||||||||||
| 主題Scheme | Other | |||||||||
| 主題 | バックマン事件 | |||||||||
| 資源タイプ | ||||||||||
| 資源タイプ識別子 | http://purl.org/coar/resource_type/c_6501 | |||||||||
| 資源タイプ | departmental bulletin paper | |||||||||
| 作成者 |
西台, 満
× 西台, 満
× NISHIDAI, Michiru
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| 内容記述 | ||||||||||
| 内容記述タイプ | Other | |||||||||
| 内容記述 | The development of computers has brought on the progress of various kinds of videogames. Nowadays the enterprises in connection with videogames are regarded as super-growing and make fortunes if only one manufacture or software attracts popular favor. In this paper I argue what kind of work the software of a videogame should be protected as, and conclude that it would be enough to classify it under "the work of program" . |
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| 出版タイプ | ||||||||||
| 出版タイプ | VoR | |||||||||
| 出版タイプResource | http://purl.org/coar/version/c_970fb48d4fbd8a85 | |||||||||
| 書誌情報 |
秋田大学教育学部研究紀要 人文科学・社会科学 en : Memoirs of the College of Education, Akita University. The humanities & the social sciences 巻 50, p. 31-37, 発行日 1996-12-27 |
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| ISSN | ||||||||||
| 収録物識別子タイプ | ISSN | |||||||||
| 収録物識別子 | 03870103 | |||||||||
| NCID | ||||||||||
| 収録物識別子タイプ | NCID | |||||||||
| 収録物識別子 | AN00010293 | |||||||||
| 出版者 | ||||||||||
| 出版者 | 秋田大学教育学部 | |||||||||