WEKO3
アイテム
ビデオゲームと映画の著作権
http://hdl.handle.net/10295/890
http://hdl.handle.net/10295/890577ae160-294e-49c8-b3e9-472eaad69b05
名前 / ファイル | ライセンス | アクション |
---|---|---|
![]() |
|
Item type | 紀要論文 / Departmental Bulletin Paper(1) | |||||
---|---|---|---|---|---|---|
公開日 | 2008-07-03 | |||||
タイトル | ||||||
タイトル | ビデオゲームと映画の著作権 | |||||
その他のタイトル | ||||||
その他のタイトル | The videogame and the copyright of movie | |||||
言語 | ||||||
言語 | jpn | |||||
主題 | ||||||
主題Scheme | Other | |||||
主題 | 著作権 | |||||
主題 | ||||||
主題Scheme | Other | |||||
主題 | 映画 | |||||
主題 | ||||||
主題Scheme | Other | |||||
主題 | ビデオ | |||||
主題 | ||||||
主題Scheme | Other | |||||
主題 | バックマン事件 | |||||
資源タイプ | ||||||
資源タイプ識別子 | http://purl.org/coar/resource_type/c_6501 | |||||
資源タイプ | departmental bulletin paper | |||||
作成者 |
西台, 満
× 西台, 満× NISHIDAI, Michiru |
|||||
内容記述 | ||||||
内容記述タイプ | Other | |||||
内容記述 | The development of computers has brought on the progress of various kinds of videogames. Nowadays the enterprises in connection with videogames are regarded as super-growing and make fortunes if only one manufacture or software attracts popular favor. In this paper I argue what kind of work the software of a videogame should be protected as, and conclude that it would be enough to classify it under "the work of program" . |
|||||
出版タイプ | ||||||
出版タイプ | VoR | |||||
出版タイプResource | http://purl.org/coar/version/c_970fb48d4fbd8a85 | |||||
書誌情報 |
秋田大学教育学部研究紀要 人文科学・社会科学 en : Memoirs of the College of Education, Akita University. The humanities & the social sciences 巻 50, p. 31-37, 発行日 1996-12-27 |
|||||
ISSN | ||||||
収録物識別子タイプ | ISSN | |||||
収録物識別子 | 03870103 | |||||
NCID | ||||||
収録物識別子タイプ | NCID | |||||
収録物識別子 | AN00010293 | |||||
出版者 | ||||||
出版者 | 秋田大学教育学部 |