ログイン
言語:

WEKO3

  • トップ
  • ランキング
To
lat lon distance
To

Field does not validate



インデックスリンク

インデックスツリー

メールアドレスを入力してください。

WEKO

One fine body…

WEKO

One fine body…

アイテム

  1. 11 教職高度化センター
  2. 11B 本学紀要
  3. 11B1b 教育実践研究紀要
  4. 第29号 (11B1b)

Effective Teaching with E-learning -- The Practice of a LMS in Guizhou Normal University

http://hdl.handle.net/10295/669
http://hdl.handle.net/10295/669
f8cf543f-4ed0-4634-8dad-f71efeb4266c
名前 / ファイル ライセンス アクション
jissen29a.pdf jissen29a.pdf (1.2 MB)
Item type 紀要論文 / Departmental Bulletin Paper(1)
公開日 2008-03-08
タイトル
タイトル Effective Teaching with E-learning -- The Practice of a LMS in Guizhou Normal University
言語
言語 eng
主題
主題Scheme Other
主題 E-learning 2.0
主題
主題Scheme Other
主題 Learning Manager System
資源タイプ
資源タイプ識別子 http://purl.org/coar/resource_type/c_6501
資源タイプ departmental bulletin paper
作成者 Yin, Lan

× Yin, Lan

Yin, Lan

Search repository
Du, Wei

× Du, Wei

Du, Wei

Search repository
内容記述
内容記述タイプ Other
内容記述 E-learning is facilitated easier and better through the use of information and communications technology (ICT). It plays an important role in renovating the conception of teaching and learning, especially in school education of China. Nowadays a practical way to promote E-learning and improve teaching quality is to utilizea good Learning Management System (LMS) effectively. This paper discusses about the LMS used in Guizhou Normal University of China. During the application. we gain valuable experience and also give our advices for its improvement. Web technologies are shaping education day by day and they will be a great impact on E-learnine. The paper drafts a terminal learner model to assist students in the LMS. Masters or Slaves to the Technology?¨as Dr. Gilly Salmon said, this paper also discusses the E-moderator role and collaboration in E-learning environment. Through the teaching practice with LMS and under the influence from Web 2.0, we begin to do some research on E-learning 2.0. The goal is to use not only techniques but also information awareness to make E-learning more pervasive and effective.
出版タイプ
出版タイプ VoR
出版タイプResource http://purl.org/coar/version/c_970fb48d4fbd8a85
書誌情報 秋田大学教育文化学部教育実践研究紀要

号 29, p. 1-9, 発行日 2007-05-01
ISSN
収録物識別子タイプ ISSN
収録物識別子 13449214
NCID
収録物識別子タイプ NCID
収録物識別子 AA11532120
出版者
出版者 秋田大学教育文化学部総合教育実践センター
戻る
0
views
See details
Views

Versions

Ver.1 2023-07-25 12:00:12.043810
Show All versions

Share

Mendeley Twitter Facebook Print Addthis

Cite as

エクスポート

OAI-PMH
  • OAI-PMH JPCOAR 2.0
  • OAI-PMH JPCOAR 1.0
  • OAI-PMH DublinCore
  • OAI-PMH DDI
Other Formats
  • JSON
  • BIBTEX

Confirm


Powered by WEKO3


Powered by WEKO3