ログイン
言語:

WEKO3

  • トップ
  • ランキング
To
lat lon distance
To

Field does not validate



インデックスリンク

インデックスツリー

メールアドレスを入力してください。

WEKO

One fine body…

WEKO

One fine body…

アイテム

  1. 11 教職高度化センター
  2. 11B 本学紀要
  3. 11B1b 教育実践研究紀要
  4. 第26号 (11B1b)

養護学校進路指導の新たな展開

http://hdl.handle.net/10295/246
http://hdl.handle.net/10295/246
7983ded2-6c5c-4ae1-b537-25faf0b29e8a
名前 / ファイル ライセンス アクション
KJ00004256838.pdf KJ00004256838.pdf (951.3 kB)
Item type 紀要論文 / Departmental Bulletin Paper(1)
公開日 2007-12-14
タイトル
タイトル 養護学校進路指導の新たな展開
その他のタイトル
その他のタイトル Development in the Carrier Guidance for Handicapped Students
言語
言語 jpn
主題
主題Scheme Other
主題 養護学校
主題
主題Scheme Other
主題 進路指導
主題
主題Scheme Other
主題 転換期
主題
主題Scheme Other
主題 Special School
主題
主題Scheme Other
主題 Career Guidance
主題
主題Scheme Other
主題 Turninng Point
資源タイプ
資源タイプ識別子 http://purl.org/coar/resource_type/c_6501
資源タイプ departmental bulletin paper
作成者 内海, 淳

× 内海, 淳

内海, 淳

Search repository
UTSUMI, Jun

× UTSUMI, Jun

en UTSUMI, Jun

Search repository
内容記述
内容記述タイプ Other
内容記述 The method of career guidance for handicapped students has recently been undergoing substantial changes in various ways. Such changes would best be characterized by a set of words that are currently being used in the field, including 'career learning, ' 'individualized guidance, ' 'networking the guidance system, ' and so forth. These changes may also reflect major shifts in theories underlying practice. It seems as if the guidance in the field were at a turning point in history. In order to assist handicapped students in a better way as to the course that they would take after completing a formal education, various attempts have already been made by various parties, which in turn have been providing a large amount of useful information. In order to render such sets of information usable for actual career guidance, the present paper summarizes a recent development in the field by referring to a number of related publications.
出版タイプ
出版タイプ VoR
出版タイプResource http://purl.org/coar/version/c_970fb48d4fbd8a85
書誌情報 秋田大学教育文化学部 教育実践研究紀要

巻 26, p. 23-32, 発行日 2004-04-30
ISSN
収録物識別子タイプ ISSN
収録物識別子 13449214
NCID
収録物識別子タイプ NCID
収録物識別子 AA11532120
出版者
出版者 秋田大学教育文化学部
戻る
0
views
See details
Views

Versions

Ver.1 2023-07-25 12:06:54.662579
Show All versions

Share

Mendeley Twitter Facebook Print Addthis

Cite as

エクスポート

OAI-PMH
  • OAI-PMH JPCOAR 2.0
  • OAI-PMH JPCOAR 1.0
  • OAI-PMH DublinCore
  • OAI-PMH DDI
Other Formats
  • JSON
  • BIBTEX

Confirm


Powered by WEKO3


Powered by WEKO3